Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след ремонт на ДВГ(156 - 2.0). Моля дайте съвет.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако става въпрос за двата маркуча на капака на клапаните от станата където е капачката, но срещу нея(т.е отдясно), току що я извърших процедурата и въздух си излиза съвсем спокойно. Така че май тази версия отпада.

    Comment


    • #17
      Ами търсете проблема надолу тогава
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Колега измерих те ли износването на цилиндрите единия вариант е да имат износване на елипса и за това да гори масло другата възможност е да си попаднал на фалшиво масло. И при двата случея имаш разход на масло защото просто маслото загрява и става тънко и минава през хлабините на сегментите има трябва най много 2000 км ако селед това не спре да пуши вариантите не са добри. Има и някаква вероятност да има скъсан гумички на клапаните при използването на неподходящ дорник гумичките може да се скъсат при монтаж.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Ами износването беше 0.2мм, а за въпросния 3-ти майстора каза че в повечето сервизи даже няма да ми кажат че е задрал, защото е много малко. Маслото е директно от вносителя. Гумичките ги смениха и се надявам наистина да са сложени както трябва. Не съм си и помислял, че изобщо няма да ми гори масло заради 3-ти, но пък чак толкова... То ще излезе че повече ми гори отпреди ремонта.

          Comment


          • #20
            Вземи смени маслото. Аз моето на 7000 като стана и ми изгори 1 литър за 300 км. После като долях прясно, до морето и обратно за 550 км. не го бутна и грам.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Май ше взема наистина да го сменя. Сега съм на 1400 км от разработката. Майстора каза на 2000 ама то май всеки различно препоръчва от 1000 до 2000 км.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Jivo Покажи съобщение
                Еми колега:
                ..........
                Второ-износването ми е 0.2мм което е ОК.
                Неможе да е надрано само буталото- просто няма как да има поражения само на него а цилиндъра да е незасегнат. Но положението не беше кои знае какво по цилиндъра.
                .........
                Все пак, като ти е правен ремонта в сервиз се предполага, че хората там знаят какво правят, и какви трябва да са стойностите на допустимото износване.

                Аз съм чел, че допустимото износване на цилиндрите е до 0.04мм. А освен това се предполага, че и буталото има някакво износване. Така, че то се събира и става не благоприятно. Но 0.2мм ми се струва голямо.
                А след като уточни, че и цилиндъра е бил леко надран, става още по-зле.

                Нека и други колеги да кажат какво мислят по това износване.
                Но най-добре я закарай там където са я правили и да ти кажат защо пуши и гори масло.
                Тук само си чешем пръстите.
                Успех!
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #23
                  Еми то натам отиват работите - да ходя пак.А за износването на буталата- както казах по-горе: даже и задралото бутало си е с тефлоножото покритие. Офф взе да ме отчайва колицата. Пък толкоз си ме кефи.

                  Comment


                  • #24
                    Айде късмет и не се отчайвай, хубавите неща нали знаеш, трудно стават.Пиши после какво е излязло
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Понеделник съм там, че вече не ме свърта.Ще пиша какво става, а пък ако някой може да даде акъл, ще съм благодарен.

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте пак. Резултатът е: връщам я за рекламация, пък ще видим какво ще стане. Резултат чакайте след време.

                        Comment

                        Working...
                        X